sobota, 15 marca 2014

[00] el principio

" Marzę o cof­nięciu cza­su. Chciałbym wrócić na pew­ne roz­sta­je dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczy­tać uważnie na­pisy na dro­gow­ska­zach i pójść w in­nym kierunku. "
                                                                               ~ Janusz Leon Wiśniewski 



Decyzje, które zostały podjęte w przypływie impulsu, emocji mają największy wpływ na kształtującą się przyszłość. Co byłoby gdybyśmy mogli cofnąć się o 10 kroków w tył w naszej egzystencji? Na pewno każdy ustawiłby sobie życie tak jak chce. A ludzie nigdy nie popełniali błędów. Ale i wtedy nasze społeczeństwo byłoby głupie i bezmyślne. Nie potrafiłoby żyć z pomyłkami swojego życia! Nie potrafiliby przepraszać, wybaczać. Nie nauczyliby się pokory, szacunku. Dlatego cieszę się, że czasu nie da się cofnąć. Bo pomimo popełnionych przeze mnie błędów w przeszłości, kocham swoją teraźniejszość. I kto wie czy gdyby nie pomyłki, złe decyzje które miały miejsce daleko za mną, byłoby tak pięknie przede mną? 
Nazywam się Josephine Hozuki. Należę do przestępczej organizacji Akatsuki. I to była najlepsza decyzja w moim życiu. I choć nie było łatwo na początku, teraz wiem że życie wynagrodziło mi mój trud. 

xxx

Witam Serdecznie na moim blogu :) Oto i prolog, króciutki wiem ale właśnie taki miał być. Takiego go sobie wymarzyłam :D Od razu informuję, że tytuły postów będą w jezyku hiszpańskim :) Zawsze pod koniec notki, tytuł będzie tłumaczony. W komentarzach zostawiajcie adresy swoich blogów, które z chęcią dodam do linków :) Następna notka? Niebawem!
Pozdrawiam Serdecznie :*

El principio - Początek  
adres bloga : pensamientos de Josephine - przemyślenia Jospehine


1 komentarz:

  1. Witam nową!
    Na początek muszę powiedzieć, że kocham język hiszpański.
    Niestety nie uczą go w mojej szkole.
    Ale staram się sama nad nim pracować.
    Po drugie, muszę powiedzieć, że bardzo zaciekawił mnie ten krótki, ale wciągający prolog.
    Uwielbiam członków Akatsuki, a że się właśnie tam rozgrywa, to czytać na pewno będę.
    Mam tylko nadzieję, że główna bohaterka nie będzie z moim Deidarą.
    Chociaż po szablonie, to wyobrażam ją sobie raczej z Sasorim.
    No nic, będę stałym gościem.
    I czy mogłabym prosić o dodanie obserwatorów?
    No chyba, że mogłabyś mnie powiadamiać o rozdziałach na gg?
    40945340.
    Zapraszam również do siebie.
    Jeden prowadzę z kumpelą ( OC ), a drugi sama.
    http://non-est-ad-astra-mollis-e-terris-via.blogspot.com/
    http://kroniki-konohy.blogspot.com/
    Pozdrawiam i ściskam jak anakonda!
    ~Evelin.

    OdpowiedzUsuń